DailyOne

Αν έχετε «ψωμάκια» αλλά δεν τα θέλετε…

02 Μαΐου
13:17 2013

Στην κατηγορία:

Ο τίτλος ίσως να σας έκανε αμέσως να σκεφτείτε «Μα είναι δυνατόν να έχω ψωμάκια και να τα θέλω;». Ναι, λοιπόν, είναι. Ποιος είπε ότι ένα σώμα δείχνει όμορφο μόνο αν του λείπουν; Δεν ισχύει για όλες ο ίδιος κανόνας καθώς σε αρκετές γυναίκες τα «ψωμάκια» είναι αυτά που κάνουν το σώμα τόσο όμορφο και ελκυστικό.

Αν, όμως, τα έχετε και θέλετε να τα καταπολεμήσετε, μπορείτε να δοκιμάσετε την άσκηση πιλάτες που ακολουθεί, σε συνδυασμό με μερικές απλές και καθημερινές συμβουλές.

Αρχική θέση: Όρθια στάση, κορμός ευθυτενής. Χέρια στα πλάγια του σώματος, παλάμες σφιγμένες σε γροθιά.

Εκτέλεση: Φέρνεις το ένα πόδι λυγισμένο προς το στήθος, όσο ψηλότερα μπορείς. Ταυτόχρονα σηκώνεις το αντίθετο χέρι, λυγισμένο, προς τα μπρος και πάνω. Επαναλαμβάνεις τουλάχιστον 20 φορές, σηκώνοντας εναλλάξ μία το ένα πόδι και μία το άλλο. Εισπνέεις κατά την άρση του ποδιού και εκπνέεις κατά το κατέβασμά του.

Για εντελώς αγύμναστες: Σηκώνεις τα πόδια λιγότερο, σε μικρότερο ύψος.

Για προχωρημένες: Χρησιμοποιείς βαράκια ποδιών (περικνημίδια) ή λάστιχο (η μία λαβή κάτω από το πέλμα, η άλλη στο αντίθετο χέρι).

Πάντα να θυμάστε ότι μερικά μέρη του σώματος, είτε γυμνάζονται με βάρη είτε με το βάρος του σώματός σας, δέχονται τα ίδια αποτελέσματα, διότι τους αρκεί απλώς να «ενεργοποιούνται».

Γενικότερα, η αερόβια άσκηση (τρέξιμο, περπάτημα, ποδήλατο, χορός κτλ.) είναι η νούμερο ένα επιλογή ώστε να χάσετε πόντους από εκεί που επιθυμείτε.

Ακολοθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές

– Περιόρισε σιγά σιγά τις «κενές» θερμίδες. Σημασία δεν έχει μόνο πόσες θερμίδες λαμβάνετε, αλλά και από που τις παίρνετε. Οι «κενές» θερμίδες έχουν την ιδιότητα να συγκεντρώνονται στα προβληματικά σημεία, εντείνοντας το πρόβλημα. Περιορίστε, λοιπόν, τα αναψυκτικά, τα αλκοολούχα ποτά και αλμυρά σνακ.

– Μην αμελείτε να τρώτε φρούτα και τα λαχανικά καθημερινά. Αυτό γιατί εμποδίζουν το λίπος να αποθηκευτεί στο σώμα.

– Γαλακτοκομικά ναι, πλήρη σε λιπαρά όχι! Καλό είναι τα γαλακτοκομικά να είναι μέχρι 2%. Απόφυγε τα προϊόντα με περισσότερα, αλλά και εκείνα με λιγότερα λιπαρά.

– Πείτε όχι στους συνδυασμούς. Αποφύγετε τρόφιμα με συνδυασμούς, διότι προσφέρουν περισσότερα σάκχαρα και κατ” επέκταση λίπος.

– Μην κάνετε παρασπονδίες του τύπου: «Αφού σήμερα κουράστηκα, ας φάω ένα γλυκό. Θα το έχω κάψει!». Ένα γλυκό εμπορίου, χωρίς να έχει υπολογισθεί στο διαιτολόγιο μας, μπορεί να είναι θερμιδικά καταστροφικό για το πρόγραμμα μιας ημέρας.

                  

Άλλοι χρήστες διάβασαν επίσης